Hej Jul lov!

vart lite dålig på att skriva nu det senaste har vart helt slut i kroppen.så nu känns det himla skönt att ha fått jul lov!<3
hela veckan har varit ganska slapp faktist, känns inte som man har gjort allt för mycket, förutom igår när vi hade lite flätprov och permanent också. vet ine vad som flög i annika igår när vi skulle ha flätprov, har ju haft de ett par ggr redan.:P
menmen, de gick iaf bra!
var även ute på torp igår och kollade läget, såklart fanns inte den saken ajg skulle köpa kvar!så himla typiskt. så det blev inte något köp utan bara kolla.:)gott de med faktis. ajg är väldigt glad över att min kära kusin ringde här omdagen och undrade om jag kunde hjälpa henne i affären sön, mån. tis.. fy fan av gott lite extra pengar så innan jul, de behövdes vill jag lova! fan inte långt kvar nu:)
hela kvällen igår spenderades framför mysteriet på greveholm! lätt bästa julkalendern ever!
ne nu har jag inte tid att sitta här..  det är jul lov!!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0