Jag älskar dig!

Sitter just nu vid köksbordet och har tusen grejjer runt mig.:S
håller på att slå in mina julklappar som jag köpt till alihopa..:D
känner mig riktigt duktig som bara har pappa kvar i julklapps väg.
hehe. Dagen spenderades i dag uppe hos syster då som sagt.
massa tårta och kladdkaka..:D i know tjock!men dä bjur jag på..xD
i morgon är det måndag och det betyder upp kl 4 och åka i väg hem till
uddevalla, gillar att åka ner nu, skönt att vara själv och inte behöva tänka på någon annan.
men kommer sakna att inte linus är hos mig denna veckan när han var de hela
förra veckan och skämde bort mig..xD saknar honom!

Jag älskar dig och jag hoppas att det kommer bli bra mellan oss nu<3
 


Kommentarer
Postat av: Nattis..:D

Tsm ijjen..? <3

2008-12-08 @ 09:44:26
URL: http://nattlieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0