julmarknad

kvällen igår var väll inte så himla lyckad.xD men det löste sig allt till slut.:D åkte med mamma hem och var hemma runt halv 12 redan så de var väldigt lugnt. sen fick man lägga sig bredvid en wiskey luktande sötboll som låg och pratade för sig själv halva natten typ. :P såå go.. hehe

Idag har de mest varit slappt, bara varit här hemma och strosat om kring. men efter maten drog familjen i väg till forsbacka där de var julmarknad:P inte allt för roligt kan jag ju upplysa alla om.. drog fram mina håriga skor, som jag köpte någon gång i feman- sexan någon gång.  hah.xD trodde dom skulle vara varma och goa jag men nej, höll på att frysa fötterna av mig..
nu sitter vi här, jag och bäjjbie:)och har precis gjort klart våra fina apelsiner med nejlikor. luktar verkligen jul! inte många dagar kvar nu!! jag längtar faktist lite, känner på mig at de kommer bli en fin och bra jul=) kan ju alltid hoppas på dä..x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0