livet leker?

  Ta mig tillbaka till verkligeheten!

Hmm, är det så här livet ska vara kanske. fest, fest för att inte tänka
på det man inte vill tänka på. eller leker bara livet?
jag kan ju inte säga att jag har tråkigt iaf. nepp jag har de jäkligt bra och kul nu!
Jag vill att allt ska vara bra mellan oss, men det är något som säger nej inom mig.
jag är trött på att avra någons sak. jag har vart de sen 8:an. jag har aldrig, då menar
jag ALDRIG bara tänkt på mig själv. eller gjort något jag vill utan att få skit för
det av någon kille jag haft. jag tror att just nu vill jag tänka på mig själv och roa
mig. Inte vara 45 år och gift, grå och tjock.
det värsta är att du betyder ju fan allt. ska jag verkligen kasta bort allt bara för att jag vill
tänka på mig själv och ha roligt? är det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0