my man.

sitter nui skolan, och kikar runt på lite klänningar jag vill ha till jul och nyår. finns massa jag vill ha. Men december är en fattig månad, man ska köpa julklappar till alla, och så är de ju de här med klädseln till jul och nyår som får komma sist. och just nu är jag riktigt fattig. har fortfarande bara pappa kvar att köpa julklapp till, men har inte ett enda öre kvar. så hur sk ajg kunna köpa mig en klänning? inte en aning. får fjäska med mamma lite kanske. :D

jaja, de löser sig nog på något vis hoppas jag.
tråkigt i skolan idag mina flickor är inte i skolan utan domär ute på sina gamla skolor och pratar bra om oss.:D haha..xD och latiis lätt ligger väl hemma och sover.. hihi.
så idag är de väldigt ensamt, ingen linus här inga tjejer, ingen..:/ men jag ska nog klara mig.

Jag älskar dig! <3 vi ska bara glömma allt nu och ha det bra. vill bara vara med dig söt.

Kommentarer
Postat av: JOHANNANAA

är inte nathalie där heller? :/ jag kommer på tisdag i alla fall1 ;DD eller idag kväll, får se ;)

2008-12-15 @ 11:44:27
URL: http://joohannnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0