ska du trän idá?

min matte lärare lars- eric som fick stå för rubriken idag, vet inte va han ville säga med den men.:P
kanske att jag och han är dom enda från värmland här i skolan.:P haha..xD
sitter faktist kvar i skolan idag med chilla och moberg. dom skulle vara nördigaoch nörda matte, så jag tog faktist till fället i ackt och gjorde min simuppgift som skulle vart in lämnad v 46..:S så kopierade chillas och skicka in..xD
fy mlii!! men sim grejjer!inte kul!
 sen blir det ner till willys och inhandla hårfärg.:) rött ska de bli nu..:) eller aa brunt med rött i liksom, vill ha lite förändring nu. så  vi får se hur desluter.:P

Du vet, du kommer alltid betyda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0