Womanizer.

Britney Spears spelas just nu, och vilken jobbig låt. inte så jäkla dålig men jobbigt. kankse för att jag nyss vaknat?
haha, ja vem vet. Idag vill jag iaf ut och leka i snön! jag kan faktist tycka att snö är bra. iaf när det är lite som ligger kvar och inte massa blask! men det är det ju inte här. så jag får la gilla det:P
så jag ska snart sticka upp till syster yster och dra med mig Olivia och Louise ut och göra snö gubbe.:)
hehe^, tror inte det blir någon träning i årjäng idag. ingen har iaf ringt än. men de kommer la ett samtal sen
skulle jag kunna tänka mig. jag hatar när folk inte planerar, utan det blir bara stress stress stress. kanske inte är så bra på det själv men jag föröker iaf.:P

Du & Jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag??:P

2011-03-29 @ 21:31:20
Postat av: Anonym

du och jag??;)

2011-03-29 @ 21:32:49
Postat av: Anonym

du och jag???;)

2011-03-29 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0