Bakis dagen

gårdagen spenderades först i B-fors hos Lätt. var hos henne vid 11, Lätt drog upp mig på jordens störsat berg typ haha, satt vi där och solade och mådde gott, jag bara älskar vädret! hoppas det blir sånna dagar.(:
vid 3-4 gick vi in till Bfors till Ev, satt där och dega och Gjorde oss iordning för att åka till Mld. blev inte riktigt somvi hade tänkt men tillslut kom vi iväg. i mld träffade vi emelie och hennes flickor.(: sen gjorde vi några tappra försök att komma in på Wärs. haha, kan säga att det gick inte allt för bra^^, vi åkte tillbaka till Bfors ganska tidigt. när vi var där drog vi hem till johan på "Efterfest" satt där och tjata sen gick vi hem vid 5 eller nått. vaknade redan vid 10, inte ett dugg bakis och allt kändes riktigt bra, haha men de ändrade sig ganska snart och hela min dag har söge. haha mått riktigt dålig.

nu har jag iaf nyss kommit hem från Åmål, drog dit med Liedberg och sandra och käka pizza. smaskens.
nu ska ajg lägga mig och sova, ä sleten.

Puss
hemma hos Ev(:
ev 

läätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0