solen skiner,och Emelie är på bra humör.(:

gillar väderet!:) igår var de oxå underbart, fick sluta tidigare, gick hem till mig och käkade lite eftersom lätt var i götet så fick jag faktist dra hem till mig en sväng. sen skulle jag ta cykeln upp till henne .(: har typ flyttat till henne nu..xD haha iallafall när jag stod hemma hos mig och låsa upp cykeln så självklart bröt jag av  nyckeln i låset! typiskt mig! så jag fick ta bussen iaf.. jag som ville ut i vårvädret och cykla.
på kvällen igår hade vi mys framför hockeyn, jag tyckte dem sög sten hårt. pappa skulle fixa så jag och lätan får åka och se på matcen i kstad till veckan, så det hoppas vi på.(:
somnade även jätte tidigt, kl 11! så jävla gött var de, studsade upp i morse, men efter som lätt va så slapp så la jag mig och mörna en sväng så vi kom försent, som alltid! haha

idag blir det tåget till säffle vid halv 4. ska till linus och hämta katterna. magda i min klass ska ta över dem eftersom linus nog ska flytta. mina små bäbisar. tur att magda ska ha dom så man vet dom har de bra och man kan hälsa på dom.x)
kommer nog bli jätte bra. sen ska lajnusen med mig till ua, ska ha sling kund i morron så får väl se om han ställer upp..xD jag och lätt har en plan, och jag ska fan utföra den! haha vi är små djävlar.

puss så länge, nu blir det frisörhistoria.:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0