veckan

Måndag: slapp dag i skolan, slutade vid 12. jag och Em gick med hem till Lätt satt där och tjöta och gjorde oss i ordning för en tripp till vänersborg. åkte vid halv fem, sen satt vi och kikade på Lätt när hon blev snygg;) sen skulle vi åka hem, gick lika underbart bra som de alltid gör i vänersborg! suug dåligt alltså, missade ( eller dom kom aldrig rättare sagt)två bussar hem och fick sitta i en och en halv timma och vänta!  väl i uddevalla så lagade vi tacos och sen blev det sängen, ur trött!
så här fina var vi(: regnade ju faktist ute;) haha
tack för en ganska bra dag ändå;) haah<3


tisdag: vaknade hos lätt, gick ner till sport life. jag och lätt var för lata för att vara med så vi tog oss en promenad upp till mig så jag bytte kläder också..:) sen gick vi hela vägen upp till skolan igen så jag tror faktist vi gick nästan 1 mil den morgonen..:) (Y) skolan var slapp hade prov, fick sticka en timma tidigare för att hinna med halv 4 tåget till säffle. för skulle ju nämligen på jobb intervju på mcdonalds, haha de gick väl bra så nu bara väntar man och ser hur de blir.:P vore gott att få ett litet extra jobb^^, tog även en "fika" med Therese och Malin, mysigt.
Onsdag: vaknade kl 4:a med världens magont, så blev ingen skola för mig idag. slappade mest sen tog ajg mig en promenad upp till syrran umgicks med dem och mös.(:
nu försöker jag fixa allt inför i morgon, blir ingen skola då heller:P utan blir shoping runda med mamma i kstad, måste ha nya skor och jeans..(: sen bär det av mot b-fors och lätt, ska fira valborg med flickorna där..:) trvligt.

Puss på allt, jag bara gillert precis som det är nu..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0