hårvisning

Skolan idag var slapp, först hade vi frisör gick igenom permanent, sen matte och då färgade vi håret på varann..ahaha, inte konstigt en suger på matte;) haha
Jag hjälpte Magda att fixa ut växten och hon hälde i lite blekning i mitt hår, ännu orangare..:) haaha. jag har faktist börjat fundera på att färga håret mörkbrun me lite rött i och sen en jätte röd slinga och sen löshår på de..(: jag vill jag vill jag vill, men de får bli till hösten de, denna sommaren SKA jag vara ljus i huvudet.;) ^^
efter skolan så följde Magda me mig hem till mig, käka mat sen drog vi ner till stan där vi möttte upp lätt.(: sen gick vi vidare till Folkets hus där de var hårvisning, eftersom vi kom en timma innan det började!!! så fick vi ju sitta där som tre fån och vänta. visningen var sådär, jag var skit trött och höll på att somna ett X antal ggr. så nu ska jag lägga mig och sova, magda sover redan..:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0