Falling down!

japps.
nu har jag precis kommit hem från stallet, var där och gjorde i ordning allt och pysslade.
och körde hem tjejerna!:D övningskörde även, fast de gör ajg alltid dit upp så inge nytt.. haha
men jag börjer iaf bli ganska så bra nu! hahaha (Y)
förut ringde dem från mcdonalds så nu ska ajg bara slänga i mig lite mat sen åka mot säffle och jobba.
17-23 idag.:) och i morgon 17-24. gött med cash! så himla irriterande bara att pengarna verkligen rullar in just nu när jag MÅSTE lägga allt jag har till skulden! jag blir så trött. annars är jag pank 24/7. hmm. men de är ju bra så jag blir av med den då men:P känns ju mindre kul!

så ikväll blir det sova hos älskling, funderar på att dricka lite sen när jag slutar:P
är gött jävla sugen.. meen jag försöker ju faktist få ordning på mitt liv, och som dom flesta nog vet så löser inte alkohol emelies problem utan de gör bara att fler problem skapas! men ett par cider gör ju inget! ;D haha

ha en bra dag! det ska jag ha!

down down down down, everybody falling down.
yeah they falling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0