tåget hem.

ja nu sitter jag på tåget hem till Uddevalla!
ska bli skönt att komma ner igen;) varit borta en dag iksom haha. jag gillar uddevalla..
älskoch ajg har inte gjiort så mycket, låge och möse framför en film.fetat oss med pizza och kebabrulle..(:
INGA FEL!.men nästa vecka blir det ändring..(: ska försöka palla mig iväg till gymmet mins 2 ggr i veckan nu fram till november, då mitt gym kort går ut. kan ju säga att de där me att gå ner 8 kg innan november går åt andra hållet;) haha men va fan gött mår jag iaf. men kanske går långt över styr nu:P hehe.. menmen.
ikväll blir det STÄDA som fan:S usch så de ser ut nu. tur den är så liten så man inte behöver städa i timmar;)

i morgon kommer älskling & lennart ner vid 2-3 tiden. .:)
jag längtar seiöst ihjäl mig!nanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0