veckan.(:

nu är jag tillbaka efter vart borta en vecka typ:P
jobbade hela förra helgen när alla andra var ute och hade roligt.:( menmen måste få in alla pengar jag kan och lösa mitt problem jag har.:/ så det vara bara att jobba på och vara glad iaf.
åkte hem på måndagen, började packa i ordning allt som skulle med till uddevalla. och helvete va grejjer en har!! usch!
sen på tisdag körd vi ner allt till uddevalla då.:) så jag och malin tillbringade hela dagen åt att städa och göra fint.:)
så nu känns allt jätte bra och fint:)
så jag och malin stannade där tills i går,(fredag) sen åkte jag med till säffle och hoppade av hos älsklng! saknat honom rejält mycket!
så det blev mys och umgås med honom.:)
sen i morse åkte jag tidigt från honom hem till mamma, han skulle fiska och jag umgås med familjen.:D
hoppas han kommer sen och sover med mig!
saknar honom redan!

älskar dig, du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0