volvo 850

ja nu har jag precis kommit hem från syrran.
åkte upp och målade lite på det jag är skyldig henne att ,måla. gick även runt med den där på magen idag så nu känns det faktist lite i magen;) gott!
nu sitter jag här och väntar  på älskling ska komma. han och johan har varit iväg och bytt bil. undrar om  det blev den vita eller den tegula bilen..:P det återstår att se eftersom att älsklingen ville de skulle bli en överaskniig. men han vet att jag inte sätter mig i den vita så bäst för han att de är den gula.. haha nej nu skojja jag bara.;D en 850 är det iaf. volvo:O det känns lite konstigt faktist linus strömberg och en volvo. neeej! tur jag förhoppningsvis ska köpa bil snart då får det bli en saab;)

nej nu blir det duschen..
sov gott, det ska jag.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0