Mellandagsrean!

kan det aldrig sluta snöa?
i morse när jag vaknade var vi totalt insnöade, man kunde inte köra bil på vägen.
utan vi fick gå till affären ist:P hehe det är fint med massa snö, och jag är avundsjuk på alla ungar som får dom STORA snö högarna som blir. tänk de var de bästa man visste när det blev världens hög borta i korset vid oss.
alla grannbarn var där och gjorde tunnlar och lekte affär och allt vad de var.! thihi

Ah iaf senare under dagen tog vi oss ut och åkte till Karlstad för lite shopping:)
hittade ganska mycket och jag tycker inte att det var så himla mycket folk ändå faktiskt!
fick med mig en jacka, kavaj, cardigan, 3 linnen , underkläder och halsduk!:P lite smått och gott.
älskling fick sitt älskade XBOX så nu nördas det för fult.:/ inge roligt för mig.
för internet funkar fan inge bra och tven har han. jag får väl lägga mig och sova..:/


i morgon ska jag dra med mig mina tjejer ut i snön och leka.
ha dem som täckmantel! heheh

ha en bra kväll.
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0