onsdag morgon!

lämnade kvar datorn i skolan igår.
så blev inge bloggande igår. hade inte tid heller:P

Efter skolan så åke ju jag och magda med bussen hem till henne i Bengtsfors.:)
var där en stund, sen tog vi med oss Pelle och satte oss på bussen. var lite nervös att åka buss med honom första gången eftersom dom ofta inte gillar att åka. men han var jätte duktig låg och vilade och sa inte ett pip på hela resan. så det gick jätte bra:)
när vi kom till Uddevalla igen sprang jag in på Willys och handlade kattmat och torrfode, strö och sånt.
och jag hade ju så klart glömt kortet hemma så jag tog Madgas plånbok och sprang iväg.
när jag kom tillbaka Till Busshållsplatsen, så bytte jag och Magda så jag tog pelle och buren och hon tog matkassen. stod där och väntade på statsbussen en stund. sen när vi var på bussen och skullegå av upåpe hos oss frågade jag madga vart Matkassen var.. och självklart hade hon glömt att ta med den! så denstod kvarnere på stan.! så det vara bara att åka runt med bussen coh sen ner på stan igen. och när vi kom ner till stan så var påsen borta, och där vara alla mina kattsaker och Maggies plånbok:( så allt var borta...
jävla lodisar som tar en jävla påse med Kattmat!! hmm..
som tur är så hade ju Lätt katt mat och strö. så det ordnade sig ju iaf.
tråkigt för Maggie bara.:/ tur det inte var jag som glömde den iaf;)

haha ah så de var väl en Lite händelserik kväll:P bara lite.
pelle är jätte söt och gosig! somnade på min arm i natt.. thihi gosis.!
han ska bli min gosepojk! :)

Nu är det frisörteori som gäller,sen hem och städa och gosa.!
Puss


Sötnos ♥, okeei kolla inte in Mallans soffa;) haha inte så snygg.
men vi brukar ha ett sofföverdrag över men nu ligger det i tvätten;) haha


Pelle Plutt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0