Pelle sigge Karlsson

mumms va god maten blev, och det bästa är att vi har mer än en halv form kvar:D
middag i morgon med alltså!;D gooott!

nu nördas det Facespel och X-box för fullt. försöker slå varann.
är ganska sur över att Linus slog mig i mitt älskade Facebook spel igår!
han ska alltid förstöra för mig och vara dum och tro han är bättre än mig..-_- hahahah
så nu ska jag sitta uppe hela natten och jag SKA slå han.
jag är bara några bollar ifrån hela tiden! haha usch jag låter som en mes Nörd som inte har något liv!

först ska jag se om några pengar har kommit in än! 
för dom ska komma nu väl?! det hoppas jag. ska köpa massa i morgon ju inför nyår.
egentligen har jag inte råd. 

puss & kram & nyp i stjärten ( stavas de så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0