skidskytte

god morgon!
nu har jag vaknat till liv,eller jag vaknade faktiskt för ca en timma sedan.
ligger nu i soffan och kollar på skidskytte, haha fråga mig inte vrf.
men pappa talade om förmig tydligt att han skulle ha tven och kolla på de.
men ser jag någon pappa någonstans? neej inte framför tven iaf.:P
hah. skit kallt ute men de är jätte fint! jag gillar INTe snö, men när man kommer hit upp
får de gärna vara snö, för här blåser de inte det är bara kalla och snön ligger kvar på
träden och är fint!i uddevalla blir det slask med engång, det blåser svinkallt
och snö överallt och de ligger inte kvar med än högst 2 dar!
ska försöka dra med mig älskling upp och gå ut och gå en sväng. känns som han behöver det!
sen ska jag skynda mig och göra mig i ordning för jobb!:)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0