Alla hjärtans dag!

Fredag: vaknade hos lätt, lite senare än vi tänkt.:P men vi kom iaf iväg.
sen vid 12 så drog vi hem mot svanskog, lättan var med. senare på kvällen drog vi iväg till säffle med jonas.
nog tråkigaste jag gjort på väldigt länge! inte ett dugg roligt.:Pförutom att jag träffade min ela..:)<3
 hahah. stackars lätt som fick vara me om en sån tråkig kväl haha.
 i moese när vi vaknade bestämmde vi oss för att ta en sväng på sparken! ahha. och snäll som lätt är släpper hon mig i världens fart ner för en backe.:P hahaha. myss

nu ska jag ner och gör i ordning mig, snart kommer sofie hit. vi ska mysa idag, när de är alla hjärtans dag och allt..(:
egentligen tycker jag de kan ta sig i rava men mys att träffa pinglan igen efter väldigt lång tid..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0