Leon Simon Martin Emilsson

japp, idag har jag varit på dop. anna och fräzz döpte sin pojk Leon..:) sllt gick bra och alla var söta..:P hehe
finns väll inte så mycket mer att säga om de..XD

söndag igen och de betyde skolan i morgon. jag vill inte. orkar inte! tänker ju faan bara på allt annat iaf.
men nu ska jag sluta med det! hellt seriöst, efter i natt så har jag bestämt mig att inte ägna diig en tanke mer! de du hålller på med nu är bara helt cp och elakt! du får hålla på me va faan du vill, men jag vill inte höra de!

 Ge mig pengar till nytt hår, nya naglar och piercing så kan jag börja leva mitt liv igen sen.(: haha. neej jag har redan börjat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0