@ Sis place

dagen idag tillbringades mesta dels i sängen hemma, vart trött hela dagen så myste ner mig under täcket och kika på Smala sussi.(: gooo film..(:

sen kom sis och hämta mig och vi åkte till vår kära moster lena på visning..:=)
efter en timme eller nått fråga pojkarna(Jocke, Emilsson & Eric) om jag ville med ut och åka lite bob i grusgropen, och självklart ville jag de. fast såklart valde de den största backen(nästan) så jag våga inte åka iaf.:P haha, men va kul iaf.
Sen skulle eric  hem och äta, så vi andra drog till åmål en snabb sväng. så har hunnit med de idag oxå.:D

och nu sitter jag här hos syster och lyssnar på när hennes man spelar gitarr, underbart,.;)

God natt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0