Sport Life

skolan idag var slapp.:P Började kl kvart i 10 med att åka skridskor! herregud säger jag bara. faan va kul vi hade och usch va ont de gjorde. mina fötter värkte så jag var inte långt ifrån att börja gråta. haha..xD bilder kommer..:P
sen då drog vi till expresso house jag och lätt och tog varsin chai latte..:) myys.
eftermiddagen hade vi frisör, la permanent och läggning och typ våga gubbhår..XD
och nu sitter jag här i lättans soffa för ovanlighetens skull.^^ lätt lagar mat och jag och carro ser på..:p snart drar vi ner på sport life, gymma och sedan sola en kvart! gooottt. behövert.

jag saknar dig så de gör ont i mig, tänker på diig hela tiden.. babe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0