I hate this part

Igår var sista dagen på praktiken hos saxess, har haft de jätte bra hos dem. så där blir det nog förhoppningsvis nästa gång med.(: efter praktiken så blev det en film med stiffler..:P hehe, sen åkte jag bussen vid  8 ner till Uddevalla.
Lätt var gulligast och mötte mig i öxnered, så ajg slapp sitta där i över en timme själv(: goast är hon<3
idag i skolan hade vi färg lära, ganska trååkiigt. slutade vid halv 3 och åkte hem efter tre, så nu är jag hemma hos mamma. ska sova snart, är helt sleten hela jag, orka må dåligt jämt! trött påt nu.

i morgon om jag har tid ska jag lägga upp lite fakta om vad man gör åt håravfall. fins ju åtminstonne en som läser denna blogg som borde veta. hahah. eller vad säger ni flickor?;)


jag vill bara att du lägger ner, nu. Du har de bra, och jag har det underbart. sluta, bara sluta!
jag mår äckligt dåligt nu, så ge dig. du som förstör för mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0