åååmål.

åmål idag med mammi och pappa..:) två timmar spenderades väl på mio. vi kom inte riktigt överrens om vilken soffa vi skulle ha. men jag tror vi alla har bestämt oss nu, men vi köpte den inte idag. mamma ville till kstad först och kika runt där med..:) så soffan på mio är nog borta när dom väl har bestämt sig för den..:P
sen blev det iaf lite lunch mat och sen åkte vi hem. somnade till en stund och nu sitter jag här.
väntar på att hjärtat ska komma till mig, men han är seg. hade mycket att göra innan tydligen.:P  så i kvälll blir det mys, blir det hela helgen för den delen..:( vill verkligen bli frisk nu så jag ska hålla mig lugn..:P
Puss

Blicka framåt och vänd dig aldrig om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0