It is complicated, and stupid

dagen började bra, men slutade mindre bra. fan va jag hater falska människor. vet att jag är en själv. men inte mot mina vänner! riktiga vänner. bliir så förbannat irriterad. haha men samtidigt är de så jävla kul. hur fan man kan göra så utan att säga? men de bevisar ju bara att man inte är en vän så de är ju bra me de. men jag skiiter i er bägge två faktiist. jag orkar inte ödsla energi på människor som inte betyder ett dugg för mig längre. då är de lika bra att bara vara och strunta i det och gå vidare.

jag har vart hela dagen med lätt, vi gick upp till mig. sen tog vi cykeln till stan handlade lite smink. sen drog vi till lätt och carro. sen åkte vi hem till mig igen. slappa och sen kommer så klart rebecca lätt på att hon vill ha ost bågar. när vi redan vart på stan 2 ggr. så vi fick kasta oss iväg till coop nära..xD så hoppas hon blev nöjd. jst nu ligger hon på golvet och sover.;) haha. hon gjorde mig iaf väldiit glaa innan hon somnade..:) hahahahhah.. söööt är hon<3

söötnöt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

;) nöt

2011-03-22 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0