Paaarty!

Som sagt jag och Nina drog iväg till Dingle igår. Tog bussen Från ua och då började våran skräck resa. haha. vi visste inte vart vi skulle eller vart vi skulle byta buss och ja allt var bara fel. vi hoppade av bussen försent i dingle och hamnade i skogen. skiit mörkt och de kändes inte som en så bra start på kvällen även om de var jäkligt kul sammtidigt.och sen kommer nina på att vi inte tog med oss pengar till bussen hem på natten, så då skaffade vi oss yttligare ett problem.haha.. tills slut så kom vi iaf dit vi skulle, och de var väll rätt så okej fest. inget slår säffle då men!hehe. kl halv 1 drog vi oss ner till stan( eller va fan man ska kalla det?)jag tog ut pengar och då kommer ett gäng blattar, och emelie som alltid är så smart, skriker till Nina att jag bara hade 30.000 kr kvar på mitt kort. då kommer alla dissa fram till mig och undra om dom kunne få lite. och jag började jaga dem me min vinflaska i högsta hugg över huvudet, Nina höll på att dö av skratt & sprang och gömde sig ^^, efter många om ch män blev vi boddys me dem, och de var faktist rikigt roliga.
och Nina blev förälskad..;) elviiiss^^,haha..xD vi kom på rätt buss och vi tog oss hem, gick ändå rätt bra för att vara oss..:)

och idag när vi vaknade beställde vi hem varsin pizza! tjocka! jo tack..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0