mocka

fredag:Jag och malin vaknade upp hos lätt. torsdagen lagade vi taco hemma hos mig och sen drog vi iväg hem till lättan.:) och jag måste lägga till att ist för att ta bussen så gick vi..xD träningsverk. se fick ja..xD:S men dagen va mys och allt var bra. mös ihop oss i dubbelsaängen och sömna till OC.:)
ah sen på fredag då, så drog vi i väg te skolan. malin fick bli min modell då, så klippte hennes toppar och gjorde en hår uppsättning på henne..(: hoppas hon blev nöjd..XD
sen så satt vi i lugnan ro och käkadevid kvart i tolv, vi skulle med ett tåg som gick halv två. men då kom vi på att vi vill eta de som gick 10 över tolv ist. så de blev till att springa. ahha och väl där nere händ massa kul. ahha. men vi hann!
vi kom iaf till b-fors som vi skulle, tog en fika me lätt, och carro. sen tog vi bussen till åmål, och sen i åmål åkte vi med jocke till säffle. då träffa jag nina, och fick hänga me på bandy.  sen blev de hem till nina igen och färga håret, 3 blonderingskurer hade vi i hennes hår..:S ikke bra..xD
kvällen slutade bra, men inte natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0