fredag morgon 09:59

sitter och donker music och vill bli trött! känne rjag behver mer sömn om jag ska orka med att jobba i eftermiddag..
men tydligen så vill jag inte sova, inge kul att ligga själv i sängen när älskling redan är ute på äventyr..xD nej då. men han har precis gått och då hoppade jag över hit..:P gangstern skulle till polisen, hah vi passar bra ihop han och jag. snart sitter vi väl där i vasin cell ;) haha. neej usch! ändring!
idag blir de som sagt jobb för mig mellan 12.30 - 18.30.. måste få in lite cash nu tills nästa vecka.:P
senare åker jag hem till svanskog, mitt hår har kommit och jag vill bara hem just nu!!!!!!:D:D:D:D

förövrigt är jag trött på små fjortiser!
bara lämna oss i fred tack! för ingen bryr sig om dig sörru! du är för ful för att man ska orka bry sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med!

2009-07-17 @ 10:22:13
Postat av: L.

haha, det är väll ändå du som är en fjortis!

2009-07-17 @ 17:15:00
Postat av: S

Du är rätt ful du med , och extremt fjortis bete dig som en i din ålder

2009-09-18 @ 15:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0