köttbullesmörgås!

vaknade precis gick och gjorde mig en kötbullesmörgås sen satte jag mig här..(:
riktigt gytt, får fan sluta sitta vid datorn 24/7!! haha inte bra alltså.
idag blir det städa mitt rum! som verkligen behövs, mankommer knappt in:/ sen direkt upp till syster och ta en sväng på hästen och grejja där uppe..:) sen are ikväll tänker ajg börja packa ner lite som ska med ner till uddevalla, vi har ändrät oss så vi åker ner på torsdag ist, till uddevalla alltås.(:
vi ska även på visning i en lägenhet som älskling och jag kankse ska ha.:D så snart blir det nog att flytta ner allt.:) ska bli underbart att komma ifrån säffle!lääängtar!!

ha en bra dag!
puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0