trååååkigt

1. Vad heter du? Emelie johanna Lovisa Karlsson
2. Vilken låt lyssnar du på just nu? Britney Spears - Shattered Glass...xD
3. Vilken ögonfärg har du? blå
4. Vem tänker du på just nu? Min lillebror..(:
5. Önskar du att någon var hos dig nu? Ja!
6. Vilken är den bästa resan du gjort? Malmö med babe
7. Gillar du att åka utomlands? jadå
8. Skulle du vilja flytta? ja ska flytta om några veckor..:)
9. Om du svarade ja, vart isåfall? uddevalla.;)...xD
10. Saknar du någon? ja
11. När var du på stan senast? idag
12. Vem fick du ett sms ifrån sist ? Linus
13. Vad stog det? vad ska du göra nu sötnos?. älskar dig mest emelie är så rädd att förlora dig. du är mitt allt. mm;)
14. Har du bråkat med någon idag? bara på skojj med älskling..(:
15. Tror du på kärlek? Ja
16. Är du kär?  ja
17. Vilken är den bästa drycken?coca cola!:D
18. Har du någon vän du litar extra mycket på? ja!
19. Vem utav dina kompisar bor längst ifrån dig? ja du:P är väl flickorna i skolan som bor långt bort.:P
20. Är du arg på någon just nu? nej
21. Vad gjorde dig mest glad igår? linus älskling
22. Använder du din mobil onödigt mycket? ja usch ja..:/
23. Brukar du prata i telefon med personer du aldrig träffat? nej
24. Brukar du sporta? haha ja varje dag;);)
25. Vad har du gjort idag? vart hos baby, och nyss duschat nu;P
26. Vad borde du göra istället för den här listan? skaffa mig ett liv:P
27. Ångrar du någonting som hänt idag? nej
28. När duschade du senast? för 10 minuter sen
29. Hur många konserter har du varit på? typ 2
30. Har du någon gång träffat ditt favorit band? nej har inge favorit band..:P
31. Vart skulle du vilja åka på semester? där de finns sol och värme
32. Är du nöjd med ditt hår? neeej:(
33. När klippte du dig senast? i skolan.
34. Vad är de två värsta sakerna du varit med om? när tomas gick bort och när jag och linusgjorde slut faktiskt.!
35. Vad är det bästa du varit med om? LINUS.:D
37. Samlar du på något? nej
36. Vad finns på dina väggar i ditt rum? spegel och tavlor
38. Äger du något instrument? nej! tack gode gud för de;)
39. Är du medlem på Myspace?  nej
40. Vad ska du göra imorgon? inget.:/
41. Vad tycker du om din mamma? hon är bäst för de mesta, men just nu är hon inte de:P
42. Vad tycker du om din pappa? han är bäst!
43. Har du några syskon? ja
44. Kommer du bra överens med dom? jadå
45. Har du MSN? ja
46. Vem känner dig bäst? Min syster
47. Vem känner du bäst?Linus
48. Äger du något som du fångat på en konsert? nej
49. Säg en sak som du sagt högt idag: jag älskar dig
50. Vad ska du göra nu? gå och lägga mig.

ja så här kul har jag idag;)
har typ nyss kommit hem från säffle. var en mysig dag med älskling.:D
nu blir de sängen är helt slut.

du är de bästa som hänt mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0