I only wanna be with you!

nu var det ett bra tag sen jag satt vid en dator, var inne lite snabbt igår och kollade. har saknat den som fan.:P haha ja vet datanörd..:P blir lätt så;) men de har hänt ganksa mycket får jag säga;P
på.
Måndag: var själv hemma, men fick hemligt sällskap under natten iaf;P <3
Tisdagen: så kom johanna och nörskas och hämtade mig hemma, åkte med dem till åmål sen kom sötnos och hämtade mig där..(: vi åkte till säffle och gjorde väl inte så mycket ;) Hehe.. sen skulle han ut till näset den grisen och dricka. (: gytt för han men lugnt för mig.:P jag gick och mötte mallan så gick vi en promenad hem till hennes syster Linda.(: satt där och väntade på att klockan skulle slå 00 så malin skulle få reda på om hon kom in eller ej. och det GJORDE hon..:) mycket roligt. så vi åkte hem till henne och sov, eller försökte. babe ringde ju hela tiden och ville att ajg skulle fixa skjuts ut till stan bara för att han va gossjuk:P haha han ä bäst!:D dock hittade vi ingen skjuts och jag somnade ifrån honom totalt..:P
Onsdag: hoppade upp tidigt och gick till station, tog tåget till uddevalla. tog en promenad till lägenheten.:P
där fick vi en chock när vi kom dit;D hahah inte städat för fem öre typ. var kvar gamla grejjer i kylskåpet, bla en gympa påse med benskydd och kaviar!!! hallå vem i helvet ställer in de där då, i kylskåpet!? haha mupp!
så nu ska vi dit och städa och tjäna pengar, han skulle betala oss;P timlön så vi ska städa SAKTA!;) hehe
nej men de var en mysigt heldag med min sambo helt enkelt. sen åkte vi till säffle igen. jag umgicks lite med mikaela..:) saknar henne..:(<3 sen kom Linus sötnos och hämtade mig så blev de ett par vänder på stan sen köra Anders och nån brud till ett ställe, sen hem och mysa..:) men snart ringde Johanna och nörsken och ville vi skulle komma ner till åmål och vara sociala. och de ville hjärtat så det blv åmål vid 12 eller nått;) HAHA sen hem ganska snart. där var de ju mindre roligt sen då. fick ligga tyst med adrenalin upp till öra och ville bara gå ut och packa pannben kan jag säga!!!!!!! men jag gjorde de inte! inte denna gången.
torsdag: på morgonen gjorde vi inte så mycket, var med söt till arbetsförmedligen. hoppas han får jobbet.(: jag är fixarens tös jag..:D hehe om han nu får de;) sen vid två bestämde vi oss för att åka ner till smögen en vända:P HAHA a som sagt vi åkte två, och vi var nere vid 6!!!! vi åkte fel hela jävla tiden och allt bara gick i cirklar..;P inte bra:P men vi hittade framtillslut och det var myigt..:D sen blev det en öl eller två, gytt de med..(:
Fredag: på fm blev det bad i våran stuga, sen lite mat åså där.:) sen blev det säffle. var hemma hos lennart en sväng. kollade till han lite..(: han är ju bara för go! jag har saknat alla som bara den. ;/
ah sen hände den mest lööjliga jävla grejj jag vart med om, och det är ju bara att skratta högt och tycka synd om blajkisen! vilken mes! ja säger då de. de var nog de roligaste både jag och älskl vart med om. seriöst? nja de var konstigt som fan...  men vi fick oss iaf ett GOTT skratt..:D
sen blev de väl inte så mycket mer, hem och storstädade lägenheten..:) kändes BRA!:D sen åkte vi ut och hade tråkigt, bestämde oss för arvika så dro med mikalea och åkte dit.(: MASSA folk överallt. åkte hem ganska snart.!
sen blev det sänegn och mysa hela natten, hjärtat somnade fort, men ajg fick urinvägsinfektion mitt i natten..:( så jag sprang fram och tilbaka till toan hela natten..:( inte en lite gnytta sömn..:( sen gick jag upp vid 8 och bara gick runt.:P sen vid 10 kom lotta på mcd så gjorde jag håruppsättning på henne..(:blev nöjd.(: sen blev det ännu mer mys med älskling..:)
senblev det akuten för min del, fick medicin så nu känns det bättre..(:
blev att feta oss på allé oxå,sen packade linus för han skulle åka till malmö kl 16..:( och ajg kunde inte åka med..:( för på måndag åker vi till smögen..:/ menmen så är det, kommer mer tillfällen. blir snart strömstad med älskligen bara..:D ska bli underbart..:D
ja de var väl de som hänt;)

i´m so lucky lucky..(:
jag älskar dig<3
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0