:D

låg ute och solade en liten stnd på dagen, sen körde mamma mig till åmål så åkte jag och nörsken till säffle, jag hoppade av där och träffade linus så åkte vi till b-fors. (: var jätte trevligt att bara umgås och vara med varann lite, det var ett tag sen..:/ så vi hälsade på katterna..:) lika söta. sen körde han mig till ånimsskog till Olliver. vi försökte hitta ett ställe att bada på men de vart inget som dög så vi ska ta de en annan dag ist..xD
ah väl hos olliver så stack vi och badade, årets första dopp. var för kallt för min del;) hehe men skönt i värmen!
sen blev det åka till stallet och hjälpa johanna med jobbet, sen in till åmål och köpa pizza och sen ner till ånimsskog igen. började dricka och göra oss i ordning. sen åkte vi väl dit runt 10.
ja sen är det inte mycket mer emelie kommer ihåg. blev lite väl mycket dricka. jag vet iaf att det var jävligt roligt och att ett ganska stort misstag gjordes, men men sånt ä livet! jag får bju påt!
så jag tycker det var en riktg kanon kväll..(: kom hem runt 5 och somnade vid 7..:S på ollivers altan.XD sen var det upp igen vid 9:e och städa. så idag har de inte vart mycket till sovning, jag ä dyng trött!


nu blir det sängen, puss på dig<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0