fuckyou.nu

i vissa lägen vet man inte vad man ska göra eller tro. jag är i ettsånt läge nu..Jag vet inte, jag är rädd..
jag vill mer än allt på denna jord, men ajg vet att jag bara trasslar till det för mig själv. då kommer frågan är dt värt det?? ja det tycker jag verkligen, jag har längtat efter denna dagen nu i snart 2 månader, men nu när den väl är här vill jag gömma mig.blir rädd för att de ska bli som förra gången, ett stort misslyckande så står jag där igen, sårad och förstörd. jag vill försvinna och vakna upp och ha det bra! riktigt bra, som det en gång var!
jag är osäker och förvirrad och vet inte vart jag ska ställa mig för att göra detta så bra som möjligt.. jag kommer svika många speciellt min familj. men jag tycker det är värt det. jag kan inte hjälpa, jag kan inte låtsas som ingenting. jag vill detta av hela mitt hjärta. tror jag?

jag säger bara att alla mina problem kan ta sig i rava!
jag ska fixa till mitt liv nu, för som senaste månaderna har bara vart en spritflaska för mig, för att dämpa sorgen.
jag vill inte ha det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

linus? haha

2009-06-30 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0