ingen data mer denna veckan;)

en riktigt slapp dag idag, blev inge storstädning som jag hade tänkt..:S får bli det i morgon ist..:D
har faktist hållt på med massa tvätt åt mamsen idag så lite nytta har ajg gjort..:)
har även vart och solat idag igen. börjar se skitig ut i ansiktet..:S!! inge kl alls, men kroppen börjar bli rikgt fint brun. det gilar vi!:D så i morgon blir det säkert sola igen och i morgon måste jag verkligen städa! för på eftermiddagen åker jag till johanna och myser med henne, ska även hinna med en film med A. sen på kvällen blir det mys med taco har jag bestämt.!:D hehe, under onsdagen ska jag försöka ta mig till säffle medans johanna jobbar;) och träffa malin har inte umgåtts me henne nu på ett bra tag;/ hehe så det blir lite tjejtjöt där sen ska ajg och sova hoa A. ;)

nu ska jag ut och gå;)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0