Karlstad

sitter nu hos grabbarna grus i kstad.
kusin andreas tog ju studenten idag så har vart och kollat på det sen sötte och åte massa god mat, och nu sk avi snart åka hem mot lilla svanskog. då ska jag springa och sola sen umgås med johanna en sväng, sen blir det verkligen sängen. upp kl 5 och gå ner till Sandra och fixa hennes hår hon tar ju studenten i morgon..:):) sen med 7 bussen till säffle!(7 bussen!!!!!!)
då blir det hem till åsgatan och fixa håret på lillasyster strömberg..:) sen ska jag med mona och kolla på thildas avslutning åså..:) blir kul det. sen efter det får det bli en sväng på stan och göra lite äränden, sen så tar dom ju studenten vid halv 3. kolla på den sen dra ner till åmål och kolla på dom där..:)(idioter som lägger studenten på samma dag!!)
sen blir det mat och gott hos sandra och sen blir det ut i säffle med min party pingla mikaela..:D
kommer bli en kul och bra kväll tror jag..:D

ha de bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0