klasskampen.

sletnare än sletnas sitter här just nu:S vill bara springa ner i min säng och lägga mig och sova bort hela dagen i morgon, känner att jag behöver de;)
igår kom johanna och hämtade mig runt åtta, vi tog en sväng till säffle och käka donken;)hehe sen blev det ett par raggar på stan..:) trevligt såatt. sen tog vi rallybilen till åmål och åkte hem till johanna och mös ner oss under täcket och somna båda ganska snart till big brother;) sen hoppade jag upp vid 5 och gick till buseen duktig som jag är..:)
väl i uddevalla blev det frukost på donken;) sen vidare ut till något jävla fotbollsplan utanför stan, och där hade vi klasskamp hela dagen. gick faktist oväntat bra för oss får jag säga;) riktigt duktiga..:D
sen blev det tåget hem och då åkte jag med min kära familj till tösse och kollade på när lillebror spelade fotboll.:P
nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det verkligen sängen, orkar knappt hålla ögonen öppna;P
i morgon bler det upp halv fem och åka till skolan, SISTA dagen..:) sen åker ajg hem, hälsar på johanna en sväng tror jag sen hem till stiffler och kika film..:)

Puss
baby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0