Torsdag

sitter i skolan nu har precis komme hit, tog oss sov morgon till halv 12 idag..:) sen gick vi hit och feta med taco..:) gottigt.
idag är det ju 2st!! stackare som tar studenten, så det är dom och vi har idag hahah. mobbade.
nu har iaf jag hafe min presentation för lasse;) gick utuselt nu måste jag bara göra om min uppsatts lite för den sög ju tydligen alldeles för mycket:P haha

igår så hade jag ju en slapp dag hemma hos mig, sen på kvällen åkte jag till lätt så vi satt och kolla film och grejjer:P sen senare kom Liedberg, sandra, emma och robert och hälsade på oss..:) mys..:D
sen blev det att somna till I taket lyser stjärnorna..:) låg och gråt till den, hehe jag ä känsligast! haha

nu blir det snart ner på stan och kolla på alla studenter..:) gött för dem!!

ha en bra dag, puss
Mys i morgon me sötiis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0