Uddevalla

gud va gött det var att vara tillbaka till uddevalla..:D inte vart här på jätte länge nu känns det som..:/ men nu är jag här och det känns jätte skönt..:) underbart väder är det ute oxå..:D vill bara ut och sätta mig och sola! gött fult bonnbrännan jag skaffa mig i norge så jag måste försöka fixa till den.;) haha
hoppas lättan följer med mig ut sen..:P
rest vecka i skoan denna veckan och det innebär att emelie kommer få jobba ihjäl sig.:S
fick just några matteuppgifter jag ska göra innan fredag så får jag VG i matte..:D haha de ni, trodde ni inte.:P
de ä väl de enda jag har VG i tyvärr oxå, menmen sånt ärre.

nu blir de plugg.
Puss

gosing..(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0