underbar helg..(:

fredagen var en pest dag säger jag bara. fy fan aldrig vart så bakiis i hela mitt liv usch blä..
men jag tog iaf tåget till malin vid halv 4a, så var i stan 5. gick vi hem till henne så jag fick slänga i mig en smörgås. sen kom kim och hämta oss så vi åkte med han ut till duse och grejjs för vi ville grilla, men det slutade att vi drog ihop några och åkte till Vivas och satt där. mysigt..:)
Dom som va mä där var;P jag,malin,kim, märta,donken,niklas,terese..:) sen åkte vi in mot stan när det började bli kallt. umgicks vi lite med kimpan.:P körde bil och grejjer! och han var riktigt förvånad!:) nästa rallybruden här alltså..;) haha
sen åkte vi hem och sov, riktigt efterlängtat!
på lördagen hoppade vi upp och gjorde oss i ordning så kom Johanna och nörsken och hämtade oss så vi drog till tveta och kolla på rally..:) eller ah iaf 3 bilar;P haha sen började de regna och ingen förutom malin som ville sitta kvar så vi åkte mot svanskog. åkte vi hem till mig så att alla fick lite mat i sig och jag duschade och gjorde mig i ordning osså..
sen drog vi ner till åmål till johanna och började dricka, satt hos henne sen så drog vi ut i bussen;) hahah
ja emelie blev lika dyng rak idag som alltid så kommer knappt inte ihåg något, men vi var iaf i torsby en vända.:P haha och där hände så klart lite bråk som alltid för emelie, men jag klararde mig ganska bra:P bara blå över hela kroppen;) jag blev iaf ollivers nya idiol och det säger ju inte lite de;) haha. värre var det för johanna som miste halva håret tror ja..:S menmen efter lite dans på deras huv och grejjer så åkte vi hem;P tog en hel jävla evighet men jag kom tillslut hem då var väl klockan runt 5 halv 6 tror jag, sen vid 8 kommer pappa in och väcker mig för då skulle vi till uddevalla och flytta! hmm mådde inte så gott kan jag säga men va fan:P jag hade ju kul så då får jag ta skiten efter.
så idag har min dag spenderats nere i uddevalla, först var vi på torp. min älskade pappa köpte en ny jätte fin klänning som jag blev förälskad i, ett par skor och en klocka sen lite smink osså..:) tack pappa för de..:) så nu längtar jag till säffle tar studenten så jag kan sätta på mig klänningen . hahah mupp!
nu har jag iaf flyttat ur mitt lilla rum och väntar nu som fan på när jag och malin får ta vårt flyttlass ner till uddevalla klippgatan 1!! ska bli så jävla roligt så det finns inte..:) det längtar vi efter!;)
nu ska jag gå ner i duschen sen blir det sängen ä gött jävla sleten!

puss finaste<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0