Blekning

sitter hemma hos lättan och är tröttare än tröttast just nu. sova snart? vore riktigt gott:)

måste bara än engång säga att de är så jäkla gott att vakna upp på morgonen och ser sol de första man gör.:) visserligen börjae de så klart snö igår bara för att jag och lätt gick och pratade på att det är gott att komma ner till ett snöfritt Uddevalla, haha göött typiskt.:P kom ju bara lite snö som tur var..:)
skolan idag så hade vi lite sexstud på morgonen.;) alltid trevligt^^ haha, sen på eftermiddagen så pysslade lätt om mig lite och blekte lite slingor, så nu går man runt igen då med oranget hår. som varje vår sommmar? haha när ska jag lära mig?;O aldrig tror ja. men lätt var duktig,( bråkad dock lite under tiden..xD) jag ä en fjant och min smärtgräns är låg..:P
efter skolan stack vi ut till torp lätt skulle på jobb intervju, håller tummarna.:D  så det blev lite mcdonalds och strosa om kring inne på torp, mys.

nej nu ska jag nog mysa ner mig och sova, drar hem i morgon. branäs på torsdag.:( ussch.

måste tilllägga att det med bilen i måndags var kul.:D mycket svårt att lista ut vem det var kan jag säga er..:) hörde en viss bil ungefär hela kvällen, undra vem som satt i den???? haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0