Body step.

japp, nu var ett till pass överstökat. var riktigt gött faktis.:) nu är jag riktigt trött och vill bara lägga mig och sova nu. och det tror jag faktist att jag ska göra nu. vore skönt att somna i tid någon gång, somnade ganska tidigt igår, men vaknade dock vid kl halv 2 på natten. drömde omspöken, ahhahah..xD så fick ringa älskling så han fick lugna ner min rädsla lite.:P haha sjukt tönt är ja..:D hah.. saknade älsklingen i natt med.:( usch inte bra att sova bredvid han igen, kommmer jag längta ihjäl mig tills nästa gång.:( hoppas han vill tillbringa hela nästa vecka med mig här..(: kan ju alltid drömma liiite.:P

God natt puss på er..


Jag kommer aldrig att lämna dig, du är mitt allt. älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0