12.30

i morse så skulle vi börja 09:00 med engelska nationella och självklart "försov" jag och lättan oss.:P så vi kom lite försent haha typiskt oss.:P provet gick huuur dåligt som hellst, men de visste jag ju redan frånförsta början, engelska går inte in i mlis hjärna! så kommer det alltid vara:) haha
idag ska jag och lätten nog kolla på min och malins lägenhet.:) kan de bli bättre att få en lägenhet i SAMMA hus som lätten? neee, nu fan ska jag ha den även om inte malin kommer in så ska jag ha den! lycklig!:)
känner att allt är på rätt väg nu, börjar faktist skita i allt som har me problem att göra. och det är gytt!!:) skiter i dig nu.:)

Puss påt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0