andra planer!

en riktig slapp dag idag!
låg under täcket tills sofie kom till mig vid 2 och ville klippa av sig sitt sletna hår:P Har klippt av 3 snyggingar deras låååånga hår bara för att dom blekt sönder det den senaste veckan..:P nu får ni sluta!:D haha
så hon va här i två timmar sen lämnade hon mig, då klippte jag bror. sen blev det slapp igen... jocke var här nyss och tjata lite..;P sen har de inte hänt s mycket mera faktist..

jo, sen är det ändrade planer inför helgen.
jag hade ju egentligen lovat min älskade mor att vara hemma i svanskog denna helg, visserligen skulle jag festa men de var ju ändå i svanskog.:P men sen idag så frågade Jonas om jag ville med han och Olliver till Norge på lördag:P Och vem säger nej till att åka och fetsa i norge då? hehe inte jag iaf.
så jag och Malin åker me grabbarna till rudskogen på bilgrejjs;D åker från svanskog vid 7 på morran!!! och då ska vi även börja dricka! hehe usch får se hur de blir me de, sova ist kanske? ;D sen ska vi vara i norge da hela dagen och sen på kvällen drar vi vidare till arvika:P haha var tydligen crusing där, så man lär väl aldrig komma hem :P blir väl som vanligt 4-5 på morgonen, de värsta är att ajg ska jobba 12 på söndag!!!! inte kul. men jag får stå ut..:D
kommer nog bli kuuul.:D

Puss, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0