blåsigt och kallt.

usch va kallt och blåsigt det har vart idag, och sjuk och smart som man är tog man INTE på sig nogon jacka, så har ju gått i säffle idag och typ fröse halvt ihjäl. skyll mig själv!
dagen började med att jag åkte med Den fula gula bussen från svanskog in till town säffle, hoppade av vid herrgårn, sen träffad ejag jonas en sväng och han körde mig till malin, stod på hennes dörr vid kvart i 8. hon va trött! men piggna till ganska fort.:P Lisa däremot sov som en stock:P
malin började jobba vid 11 så vi tog en promenad bort till donken, satt vi där en stund sen börja malin då:P då umgicks jag lite med Emil..:D sen lämna jag honom och stack till herrgårn för att träffa mikaela som jag inte umgås med så mycket som jag vill! :/ fick henne till att följa mina spår och skolka..!! inte bra, bjöd iaf på glass gjorde jag och satt nere vid kanalhuset(eller va heter de) och snacka massa dynga.gött!
efter det så skulle JAG börja jobba.:P hehe började kl 2 och slutade kl 6. allt gick skit bra och de var faktist roligt..!:D haha kommer nog trivas bra där..(: det är ett jobb iaf och alla pengar är varmt välkommna till mig. inte så himla länge kvar tills vi får lägenheten nere i uddevalla, längtar som bara den! kommer älska den. :D
bla bla bla...
hmm. i morgon skulle jag tro att de blir uddevalla men just nu är jag ganska frösen och vill hellst bara sova bort hela dagen får se om de är fint eller fult väder i morgon får vi se om jag orkar mig ut och åka ner.:P haha
sen på kvällen ska ajg iaf sova hos malin.:P och på fredag ska hon med mig hem då blir det FEST! som alltid. får se om jag dricker, ska dricka på lördag och de får nog räcka?
lördag är det iaf fest i strand, trro vi ska dit? ;P kommer nog bli trevligt.
lugnt någon helg?? JA TACK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0