Body step.

Nyss kommit hem från ett gött passpå sportlife, bodystep idag. i tisdag körde vi ju body jam och de var inte riktigt vår melodi, haha fy va tråkigt. så idag var de riktigt gött å köra ett jobbigt pass.
malin är hos mig nu, hon ligger i sängen och pratar med emil om häljen, har nog äntligen fått något att göra..:P så det blir nog trevligt, med ingen dricka för emelie !!! Jag tror inte det är så smart, känns som att de kommer hända lite förmycketom jag dricker och ser massa folk emelie don´t like. så därför tar ajg mitt ansvar och håller mig nykter..:) hahahahah^^,
Nu ska jag hoppa i duschen sen blir det krypa ner i sängen och mysa framför tven.
I morgon blir det skolan, klippa av malin håret och färga henne, kul!:D

Puss på er.
Jag gillert(:

Malin mm, gott malin?

lätt&malin sötnosar..(:

 God natt puss från oss.(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0