Ensam onsdag

förra veckan kändes det som jag äntligen fått ordning lite på mitt liv de mesta kändes bra och roliga saker hände. men nu är de tillbala till skiten, aknsek för att jag ä hemma hos mig och sitter och tänker? jag vet inte. känner mig bara så jävla tom. Vill kunna börja vara glad igen och njuta av det jag har, istället för att vara ledsen över något som inte finns.
Vill bara gå vidare nu, börja om från början.

Nog om allt "tyck synd om mig" nu..:)
dagen idag har jag vart hemma hos mig, slappade bara och somnade till en film och vaknade lite efter 7 igen..:S så nu kommer jag aldrig somna i natt..:P men sånt är de. i morgon kommer kanske Malin ner tillmig..:) det gillar vi..:D hon ska vara me på skolan på fredag, kanske klippa och färga lite :D
Nu ska jag lägga mig och försöka sova åtminstonne.:P
God natt sov gott, Puss

I Have to move on and leave you behind.
You still  apart of everything I do. Your on my heart just like a tattoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0