FuckYou. Nu!!!

Oh vad jag älskar anonyma meser..:)Antagligen ä jag så farlig så man inte vågar stå för vem man är..:P sluta läs min blogg fittjävel ist du!!

Värsta slapp dagen idag, vart nere hos sandra en sväng kolla in hennes balklänning och grejjs..:D fin så.:D blev dock inte något åmål, men de hade jag nog inte orkat änså, förkyldningen har blitt värre så nu hostar jag som en gris oxå..
blir nog till att vara hemma i morgon skulle jag tror, men ajg får se. jag hade ju tänkt åka till säffle oxå till malin och sova där, På onsdag ska jag jobba på Donken;) sen på torsdag kommer jag aldrig orka åka ner till uddevalla för att vara där under dagen och sen hem igen, nee du. fredag är vi lediga på så de är gött. blir nog fest denna helgen med..:S jag har VERKLIGEN inte råd att dricka så mycket som jag gör, men de är värt varenda krona, för fy fan va kul jag har varje helg. men jag ska nog försöka börja ta det lite lugnt nu ett par helger framåt. får se hur de går:P


Jag vet iaf att jag gillert, kan inte få det bättre än det är nu. Jag är Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0