godmorgon fuckers.

hemma och är sjuk idag, mamma drog just upp mig ur sängen och tur var väl de, för nu när jag kom in på msn skriver jennie attt frisörprojektet ska vara inlämnat i morgon..! vet ni hur otroligt mycket jag hatar mig själv?? sååå häär mycket. jag har inte ens kollat på va de är för något. jag fatter inte varför just jag ska avar så jävla osmart jämt.:P hahaha
Det är väl som min matte lärare lars sa till mig att mina hjärnceller ligger i någon tom spritflaska. och jag tror fan på honom!
så nu ska jag verkligen sätta mig och göra det hela dagen..:( inte så roligt, men spelar ju inte så stor roll när jag ändå sitter här och är sjuk. egentligen vill jag till säffle senare vid 5! men de kommer jag nog inte hinna så jag får åka dit i morgon ist.:P

nej jag har bättre för mig.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0