Granbacka..

nyss hoppat upp ur sängen, sov riktigt länge idag för att vara mig..:D haha gött å få sova ut lite.
Lätt ringde nyss och sa att hon var på väg hit till mig nu..:D så det blir att leka me henne Och nörsken i Svanskog idag. ska bränna lite skivor och grejjs till ikväll. För ikväll ska vi ju åka till bäckefors då:P til jennie och verre, tror de kommer bl sjukt roligt..:P haha Och eftersom det är Rocka billy så ska jag fan klä mig så oxå..:D Nya klänningen och rockabilly frill..:) haha så idag ska ajg se roligg ut.:P men de bjur jag på..:D
om de inte är nog ös i bäckefors skulle vi åka till torgny melins någonstans i närheten, de lät faktist roligare;) haha så vi får se vart vi hamnar, är ju min älskade goa syster som har i uppgift att köra runt oss idag så de kommer nog gå bra. allt för lilla syster vet ni..:D

nu sk jag hoppa in i duschen innan Nörsken står på dörren:P
Pusss<3
jag älskar mitt liv, varför har jag vart rädd för de här? haha.. Jag hade INTE kul med dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0